SPELREGELS TOUR SPEL 2018!

-- 06-07: INSCHRIJVING GESLOTEN, (aantal deelnemers: 209) -- 

"U bent zelf verantwoordelijk voor de controle op de door u aangeleverde rennerslijst.
Dit kan tot maandag 9 juli 16.00 uur. Eventuele verzoeken die dan nog volgen worden
niet meer in behandeling genomen. Hierop wordt streng toegezien".


Spelregels TOUR SPEL
Je levert via ons inschrijfformulier eenmalig een team aan met 20 renners. Je kunt niet
zomaar willekeurig renners benoemen, dit doe je doormiddel van onze rennerskeuzelijst!

Met dit team speel je in de gehele Tour mee om de punten. Het is dus aan te raden om een
goede mix van renners te nemen. Je kunt punten halen als de door jouw gekozen renners bij
de eerste 15 eindigen.

De puntenverdeling is dan als volgt:
1e = 20 punten,
2e = 17 punten,
3e = 15 punten,
4e. =13 punten,
5e. = 11 punten,
6e. = 10 punten,
7e. = 9 punten,
8e. = 8 punten,
9e. = 7 punten,
10e. = 6 punten,
11e. = 5 punten,
12e. = 4 punten,
13e. = 3 punten,
14e. = 2 punten,
15e. = 1 punten.

Dit jaar tellen 20 ritten mee (etappe 3, ploegen tijdrit niet)
Totaal te behalen punten 20 x 131 = 2.620 punten

Extra spelregels:
- Er zijn zes renners die niet gekozen mogen worden. Dit zijn: Bardet, Nibali, Porte,
Kittel, Matthews, P. Sagan!

- Je mag 5 reserve renners invullen die eventueel niet startende renners op 7 juli vervangen.
   Indien een gekozen renner (uit je team van 20) wel start op 7 juli maar daarna uitvalt, zal
   hiervoor geen reserve renner worden ingezet!

Deelname:
Uiteraard mag je met meerdere teams meespelen, inleg per team is
7,50.
Deelnemen kan doormiddel van het inschrijfformulier (deze is onderaan deze pagina te downloaden) te mailen naar dewielerkenner@gmail.com of persoonlijk in te leveren bij Eetcafé 't Ouwe Mestershuis in Gameren. DIT KAN TOT UITERLIJK DONDERDAG 5 JULI 23:00 UUR! (ivm vakanties).

Voor dit tijdstip dient het inleggeld overgemaakt te zijn op rekeningnummer NL11SNSB089.21.40.194 tnv Brienen of bijgevoegd te zijn bij het ingeleverde inschrijfformulier.

Let op: er zijn beperkt inschrijfformulieren op te halen bij Eetcafé 't Ouwe Mestershuis.
Dit kan vanaf donderdag 14 juni aanstaande.

Controle:
"U bent zelf verantwoordelijk voor de controle op de door u aangeleverde rennerslijst.
Dit kan tot maandag 9 juli 16.00 uur. Eventuele verzoeken die dan nog volgen worden
niet meer in behandeling genomen. Hierop wordt streng toegezien".

Alvast veel invul / puzzel plezier


Uitslagen:
Wij proberen de uitslag z.s.m. na de uitslag op teletekst te plaatsen. Mocht de officiële uitslag
later volgen, zullen wij de uitslag, bij afwijkingen, indien nodig wijzigen.


De prijsverdeling is als volgt:

De inlegkosten bedragen 7,50 per team. De kosten zijn opgebouwd uit € 2,25 voor de

dagklassementen en 4,50 per team voor het eindklassement. Daarnaast bedragen de overheadkosten 0,75 per team. De totale kosten komen hiermee dus op 7,50.

Verdeling prijzengeld eindklassement van de 4,50 inleg is (onder voorbehoud) als volgt,
Nr. 1                    16%        150,48       
Nr. 2                    13%        € 122,27
Nr. 3                    10%        € 94,05
Nr. 4                      8%         75,24 
Nr. 5                      6%         56,43 
Nr. 6                      5%         47,02 
Nr. 7                      4%         37,62 
Nr. 8                      3,5%      32,91 
Nr. 9                      3%         28,21 
Nr. 10                    2,5%      23,51 
Nr. 11 t/m 15         2%         18,81 
Nr. 16 t/m 20         1,5%      14,10 
Nr. 21 t/m 30         1%         9,40 
Nr. 105                  1,5%      14,10 

Er zijn 209 deelnemers. De dagprijs bedraagt dan ook 23,50 per etappe. 


Bij gelijke eindstand zullen de percentages evenredig verdeeld worden.

Veel speelplezier toegewenst!
De organisatie (Mitch Brienen, Stefan Blom en Gilberto Smit)


DOWNLOADS:
<< RENNERSKEUZELIJST >>  (PDF)
<< INSCHRIJFFORMULIER >> (EXCEL)
Onze voorkeur gaat uit naar digitaal aangeleverde excel formulieren (per mail), alvast bedankt.

Deze "width" website is gemaakt in HTML5 en CSS3.